نحوه فعالیت اجاره ماشین سفر آلامو در رسانه های اجتماعی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

برای افزایش حضور رسانه های اجتماعی، ایجاد یک حساب کاربری کافی نیست. شرکت اجاره خودرو ی باید به طور منظم در رسانه های اجتماعی فعالیت کند – اما راه مناسب برای برقراری ارتباط و حفظ تعامل چیست؟

دوازده اپراتورها راهنمایی هایی را به اشتراک می گذارند که به آنها کمک می کند با کاربران رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند – از اجرای رقابت خلاق به استفاده از عکس های مشتری تا تولید فیلم های یوتیوب.

مسابقات 2.0

برای هدف قرار دادن بازار محلی خود، سفرآلامو اجاره ماشین مسابقات فیس بوک را با عطر و طعم محلی توسعه داده است. سفرآلامو ر، مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، می گوید: “شما می خواهید چیزی ارزشمند بدست آورید که در آن برندگان مسابقه محلی هستند.”

با یک جایزه بزرگ سه روزه اجاره سفرآلامو و دو شب اقامت در تختخواب و صبحانه محلی، شرکت کنندگان با بازدید از صفحه فیس بوک سفرآلامو رنت ماشین  وارد شده و برای خبرنامه سفرآلامو ثبت نام کردند. پس از اینکه سفرآلامو برنده را انتخاب کرد، هدف این بود که این فرد عکس در خودروی اجاره ای در گریز بگذارد و آن را در صفحات رسانه های اجتماعی سفرآلامو ، از جمله توییتر و اینستاگرام ارسال کند، می گوید: سفرآلامو .

سفرآلامو از مسابقات عکس برای جذب کاربران خود استفاده می کند. سفرآلامو ، مدیر بازاریابی سفرآلامو ، می گوید: در این هفته، سفرآلامو یک مسابقه #سفرآلامو کرایه ماشین  ارائه می دهد که در آن مستاجران از ارسال عکس های دیدنی با نقره ای آئودی A4 برای شانس بردن یک اجاره رایگان چهار روزه خواسته اند. عکس ها در صفحات فیس بوک، توییتر و اینستاگرام سفرآلامو قرار می گیرند.

این رقابت سال گذشته، سفرآلامو مسابقه رسانه های اجتماعی را با موضوع روز ولنتاین ترویج کرد. مصرفکنندگان در مورد بدترین تجربه های اجاره اتومبیل خود به #سفرآلامو تشویق شدند. هر هفته در ماه فوریه، تا 20 از بهترین داستان های “بدترین” فرصتی برای برنده شدن در یک روز اجاره آزاد سفرآلامو به دست آورد.

سفرآلامو با گسترش فیس بوک و توییتر، افزایش ارتباط با رسانه های اجتماعی را افزایش داده است. با یک معامله ای که در یک زمان اجرا می شود، روزنامه ها معمولا یک ماه طول می کشد. اما گاهی اوقات فاکس فریز می زند که به مدت سه تا چهار روز طول می کشد که همزمان با سکه های دیگر است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: